Održavanje

Održavanje vozila, problemi, pitanja, kako ih rešiti itd.
Корисников грб
vlada
Поруке: 643
Придружен: 27 Окт 2011, 14:00
Место: Novi Sad
Возило: Polaris RZR 570

Održavanje

Порукаод vlada » 29 Окт 2014, 00:31

Stavljaju ga na ravnu i čistu površinu, a valjda je i tebi ravna površina, a da bude čista to možeš sam da se pobrineš ;-)

Ako misliš da treba da se menja, ti možeš da ga promeniš.. Što se tiče ulaska vode u variomat to za offroad vozila nije ništa čudno, dešava se, ako uđe voda u CVT i kliza kajš, ispusti se (obično ima šraf za ispuštanje vode) i onda se osuši varionat i tera, daleko od toga da je kraj sveta :-)

Ne znam kakav je variomat na tvom vozilu - treba da pronađeš servisno uputstvo, ili da pročitaš korisničko uputstvo vezano za održavanje...

Napiši detalje o vozilu, kako se ponaša, gde si ga kupio i ostalo - podeli iskustva o svom vozilu na forumu - ne moraš u ovoj temi.

Корисников грб
slave74
Поруке: 31
Придружен: 15 Окт 2014, 13:31
Место: NS
Возило: GSMOON 400
Име и презиме: Slavisa

Održavanje

Порукаод slave74 » 29 Окт 2014, 10:37

Ok, hvala na pojasnjenju. Vozilo sam tek uzeo,i jos nisam nikuda vozio, kad bude voznja, javicu utiske.Sad , proveravam, cistim, i sredjujem, to volim..
To je potpuna kopija outlandera 400 xt iz nekih 2005, 2006 god. Kopija rotaxa, cvt, ma sve isto u mikron, te sam skinuo sa neta uputstvo od outlandera. Ovako na oko sve je kvalitetno uradjeno-kvalitet poredjen sa nekim kineskim proizvodima..
Posto nisam pre vozio atv, interesuje me da li vozilo ovog tipa kada krece(polazi iz mesta) mora da vibrira.(zatrese)
Probao sam dva ista, isto se ponasaju..Al ne znam da li je to do tog modela,ili uopste do atv vozila te klase?
Javljam se u drugoj temi kad saberem utiske..
Pozdrav

Корисников грб
vlada
Поруке: 643
Придружен: 27 Окт 2011, 14:00
Место: Novi Sad
Возило: Polaris RZR 570

Održavanje

Порукаод vlada » 29 Окт 2014, 12:47

Ne bi trebalo da trese kada krećeš.. Ne znam kako to izgleda pa da možemo da ti pomognemo oko uzroka. Može biti svašta, a često je u pitanju samo kajš (ako je ponegde "spaljen" onda hoće da "cima" kada se kreće).

djuro
Поруке: 1
Придружен: 27 Нов 2014, 13:58

Održavanje

Порукаод djuro » 27 Нов 2014, 13:58

Imam ATV 250cc Lifan Traper. U toku voznje cimne (kao da iskoci iz brzine pa se vrati, ili na tren proklize lamela) to se desi najcesce kada je opterecen. Molim vas ako znate sta bi to moglo da bude, recite?

aleksandar4
Поруке: 9
Придружен: 19 Дец 2014, 19:13

Održavanje

Порукаод aleksandar4 » 30 Дец 2014, 13:04

Da li moze da mi objasni problem ?
Imam suzuki ltz 400 2006 nece sa upali,ali na vucu hoce. Kad se ohladi nece. Kupio sam jacu svecicu CR9e NGK. Da li postoji mogucnost da su ventili kompresija ? Ako jeste da li neko zna cenu popravke . Hvala unapred

mladen2
Поруке: 11
Придружен: 16 Нов 2014, 14:18

Održavanje

Порукаод mladen2 » 04 Јан 2015, 12:25

mora da ti je los kais

vukan
Поруке: 15
Придружен: 19 Феб 2014, 10:47

Održavanje

Порукаод vukan » 20 Јан 2015, 15:45

Drugari presao sam 2300km sa cfmoto 500a,kupljen nov,da li treba da menjam kais imam osecaj da da duze menja brzine,a 7.02 ima dzipijada pa hocu da idem sa njim,da li da menjam ili ne?

Корисников грб
vlada
Поруке: 643
Придружен: 27 Окт 2011, 14:00
Место: Novi Sad
Возило: Polaris RZR 570

Održavanje

Порукаод vlada » 20 Јан 2015, 16:14

Za kajš nema pravila, možeš da ga "spališ" za 2-3 vožnje a možeš i da ga teraš 5000km. Ako vozilo negde "uglaviš" i kreneš bez 4x4 + low lako može da izgori kajš - tako par puta i gotov je ;-)

Najbolji recept da znaš trebaš li da menjaš kajš je da ga skineš i pregledaš. Pogledaj bočne stranice da vidiš da li ima brazde / ukopane tačke (od spaljivanja). Takođe "prevrni" kajš (izvrneš ga tako da unutrašnji deo ide spolja) i pregledaj "rebra" u njemu - ako između zubaca imaš veće pukotine to ti je dobar znak da trebaš isto da ga menjaš. Za svaki kajš ima specificirana minimalna širina, dakle ako nije spaljen i nema pukotine sa unutrašnje strane onda šublerom izmeriš širinu kajša i vidiš da li je dovoljno širok (da se nije previše istrošio). Obično je dovoljno širok, pre se spali / razdrnda nego što se istroši normalnom upotrebom.

U svakom slučaju treba da nabaviš novi kajš da ga imaš ako ti pukne ovaj. Najbolje je da se kajš povremeno pregleda i zameni pre nego što pukne - mnogo je lakše pošto nema silnog čišćenja kućišta i usisno-izduvnih kanala. Kada zameniš kajš, stari koji nije pukao ostaviš u vozilu kao rezervu. Ako novi pukne uvek imaš stari da se izvučeš iz šume :-)

Važna napomena: novi kajš mora da se "razradi", kao što se razrađuje novi motor i novi kajš ima period razrađivanja. Prvih 3-5h bi trebalo izbegavati prebrzu vožnju, nagla ubrzavanja i sve što može da šteti kajšu.

aleksandar4
Поруке: 9
Придружен: 19 Дец 2014, 19:13

Održavanje

Порукаод aleksandar4 » 20 Јан 2015, 18:00

gde se organizuje dzipijada ?

vukan
Поруке: 15
Придружен: 19 Феб 2014, 10:47

Održavanje

Порукаод vukan » 22 Јан 2015, 09:21

Golubac


Повратак на “Održavanje”

Ко је на вези

Корисника прегледа овај форум: Нема регистрованих корисника и 1 гост