Održavanje

Održavanje vozila, problemi, pitanja, kako ih rešiti itd.
Корисников грб
vlada
Поруке: 643
Придружен: 27 Окт 2011, 14:00
Место: Novi Sad
Возило: Polaris RZR 570

Održavanje

Порукаод vlada » 01 Јул 2014, 13:27

Možeš li da okačiš to uputstvo ako nije tajna?

Kontaktiraj https://www.facebook.com/dragan.vujic.94 i pitaj da li zna u čemu je problem...

Корисников грб
vlada
Поруке: 643
Придружен: 27 Окт 2011, 14:00
Место: Novi Sad
Возило: Polaris RZR 570

Održavanje

Порукаод vlada » 01 Јул 2014, 22:41

Pogledao sam sada dokument o skidanju blokade - samo se ukloni mehanički limiter gasa. To znači da to uklanjanje blokade nije moglo da utiče na ponašanje vozila na usponu. Da li si siguran da sada lošije "vuče" na usponu nego ranije?

drago
Поруке: 11
Придружен: 11 Феб 2014, 16:30

Održavanje

Порукаод drago » 02 Јул 2014, 10:57

Vlado ranije je isto slabo vuko pa sam mislio da nema gasa dovoljno sada kad sam skino blokadu malo je bolje ali nije to to kao da ima 200 kubika a ne 500, ja sam imo qvada od 400 pa se penjo na masnu banderu danas sam zvao ove iz kine poslo im broj sasije

bojan4
Поруке: 1
Придружен: 26 Јул 2014, 22:14

Održavanje

Порукаод bojan4 » 26 Јул 2014, 22:14

i ja imam druze potpuno identican problem , ako nadjes resenje obavezno napisi ..

mladen
Поруке: 1
Придружен: 11 Сеп 2014, 00:29

Održavanje

Порукаод mladen » 11 Сеп 2014, 00:29

Druze mozes li mi reci ako si nasao sta je uzrok i meni se to isto desava a nznm kako da popravim

av
Поруке: 1
Придружен: 11 Сеп 2014, 12:58

Održavanje

Порукаод av » 11 Сеп 2014, 12:58

ako ima varnicu kada se ugasi verovatno ima problem sa gorivom,muci ga vakumska slavinica ili dobije previse goriva...

aleksandar
Поруке: 4
Придружен: 06 Јан 2014, 00:04

Održavanje

Порукаод aleksandar » 24 Окт 2014, 20:19

Sada vozim Bašana 200 kubika 16 konja. Sledeće godine bih uzeo nešto tipa Suzuki Ltz 400, Suzuki Ltr 450, Yamaha Yzf 450 ili Raptora 660. Ali bih prvenstveno uzeo Ltz 400. Može li mi neko reći šta treba da pogledam oko njegai neka iskustva vezana za njega tj. da li se kvari često, koliko košta puna generalna i te stvari? Pozz

Корисников грб
slave74
Поруке: 31
Придружен: 15 Окт 2014, 13:31
Место: NS
Возило: GSMOON 400
Име и презиме: Slavisa

Održavanje

Порукаод slave74 » 28 Окт 2014, 10:23

Zdravo ,
interesuje me da li posle vizuelnog pregleda variomata, treba da se obavezno zameni gumeni dihtung dekle istog. Ili da se tretira dodatno sa diht masom.
Dihtung nije ostecen.
Hvala

Корисников грб
vlada
Поруке: 643
Придружен: 27 Окт 2011, 14:00
Место: Novi Sad
Возило: Polaris RZR 570

Održavanje

Порукаод vlada » 28 Окт 2014, 11:59

Nisi pomenuo koji ATV/quad je u pitanju ali generalno ne treba da se menja guma koja dihtuje CVT (ispod poklopca) - osim naravno ako nije oštećena.

Ne treba nikakva diht masa da se dodaje, ako si otvorio CVT za pregled, očistiš sve - izduvaš kompresorom, prebrišeš ako ima šta prljavo i vratiš sve nazad ako je sve OK... Potrudiš se naravno da u šrafove od poklopca zavrćeš ravnomerno i unakrsno da sve legne lepo.

Ni u fabrici ne stavljaju nikakve diht mase ;-)

Корисников грб
slave74
Поруке: 31
Придружен: 15 Окт 2014, 13:31
Место: NS
Возило: GSMOON 400
Име и презиме: Slavisa

Održavanje

Порукаод slave74 » 28 Окт 2014, 15:57

Hvala na odgovoru.
Znam da u fabrici ne stavljaju diht mase, ali stavljaju nove dihtunge na idealno ravnu i cistu povrsinu.
Svaki polovan dihtung je vec presovan, tako da je izgubio i originalnu debljinu, a i elasticnost. Mada ovaj moj nije los.Ne bih da udje voda..
Vozilo je gs moon 400, sa 2200km, sve radi kako treba, cisto je..
Treba li sto u variomatu podmazati na toj km?


Повратак на “Održavanje”

Ко је на вези

Корисника прегледа овај форум: Нема регистрованих корисника и 1 гост